Chris Brown Lyrics


Breezy
2022 • Album

Till The Wheels Fall Off (feat. Lil Durk & Capella Grey)
Pitch Black
Possessive (feat. Lil Wayne & BLEU)
Addicted (feat. Lil Baby)
Call Me Every Day (feat. Wizkid)
Closure (feat. H.E.R.)
Need You Right Here (feat. Bryson Tiller)
Sex Memories (feat. Ella Mai)
Hmhmm (feat. EST Gee)
Psychic (feat. Jack Harlow)
Show It (feat. Blxst)
Sleep At Night
Passing Time
WE (Warm Embrace)
Forbidden
Bad Then A Beach (feat. Tory Lanez)
Survive The Night
Dream
Slide
Harder
On Some New Shit
Luckiest Man
Iffy
Indigo
2019 • Album

Indigo
Come Together (feat. H.E.R.)
Temporary Lover (feat. Lil Jon)
Emerald / Burgundy (feat. Juvenile & Juicy J)
Red
All I Want (feat. Tyga)
Wobble Up (feat. Nicki Minaj & G-Eazy)
Need a Stack (feat. Lil Wayne & Joyner Lucas)
Heat (feat. Gunna)
No Guidance (feat. Drake)
Girl of My Dreams
Natural Disaster / Aura
Don't Check On Me (feat. Justin Bieber & Ink)
Sorry Enough
Juice
You Like That
Troubled Waters
Take a Risk
Lurkin' (feat. Tory Lanez)
Trust Issues / Act In
Cheetah
Undecided
BP / No Judgement
Side Nigga
Throw It Back
All On Me
Sexy (feat. Trey Songz)
Early 2K (feat. Tank)
Dear God
Part of the Plan
Play Catch Up
Heartbreak On A Full Moon
2017 • Album

Lost & Found
Privacy
Questions
Heartbreak on a Full Moon
Confidence
Rock Your Body
Tempo
Handle It (feat. DeJ Loaf & Lil Yachty)
Sip
Everybody Knows
To My Bed
Hope You Do
This Ain't
Pull Up
Party (feat. Usher & Gucci Mane)
Sensei (feat. A1)
Summer Breeze
No Exit
Hurt the Same
I Love Her
You Like
Nowhere
Other Niggas
Tough Love
Paradise
Covered In You
Even
On Me
Tell Me What to Do
Frustrated
Enemy
If You're Down
Bite My Tongue
Run Away
This Way
Yellow Tape
Reddi Wip
Hangover
Emotions
Only 4 Me (feat. Ty Dolla $ign & Verse Simmonds)
Grass Ain't Greener
Royalty
2015 • Album

Back to Sleep
Fine By Me
Wrist (feat. Solo Lucci)
Make Love
Liquor
Zero
Anyway (feat. Tayla Parx)
Picture Me Rollin'
Who's Gonna (Nobody)
Discover
Little Bit
Proof
No Filter
Little More (Royalty)
other songs:
101 (Interlude)
2012
4 Years Old
Add Me In
Ain't No Way (You Won't Love Me)
All Back
Autumn Leaves (feat. Kendrick Lamar)
Ayo
Back To Sleep REMIX
Banjo
Bassline
Beautiful People
Beg For It
Best Ever (feat. Maeta)
Better
Biggest Fan
Body Shots
Bomb
Bouncing / G5
Bunkin'
Call Me Every Day (feat. WizKid)
Calypso
Came To Do
Came To Do (feat. Akon)
Chase Our Love
Closer
Crawl
Damage
Deuces
Do Better
Don't Be Gone Too Long
Don't Judge Me
Don't Slow Me Down
Don't Think They Know
Don’t Wake Me Up
Down
Drunk Texting
Drunk Texting (feat. Jhené Aiko)
Emerald / Burgundy
Fallen Angel
Feel Something
Feelings Don't Lie
Fine China
For Ur Love
Forever
Free Run
Gimme Whatcha Got
Girl Of My Dreams
Girl You Loud
Girlfriend
Handle It
Handle It (feat. Dej Loaf & Lil Yachty)
Heart Ain't A Brain
Heat
Hurt The Same
I Love U
I Love You
I Wanna Be
I'll Call Ya
I'll go
Intro
Is This Love
It's Yo Shit
KAE
Lights Out
Little bit
Little More (ROYALTY)
Look At Me Now
Lost In Ya Love
Lottery
Love More
Love More (feat. Nicki Minaj)
Loyal
Lucky Me
Messed Up
Midnight Freak
Mirage
Moonlight
Need A Friend
New Flame
New Flame (feat. Usher & Rick Ross)
Next To You
No BS
No Bullshit
No Guidance
Oh Yeah
On Purpose
Part Of The Plan
Party
Party Hard / Cadillac (Interlude)
Pass Out
Pills & Automobiles
Poppin' (Main)
Press Me
Real One
Red Flags
Remember Me
Secret
See You Around
Sensational (feat. Davido & Lojay)
Sensei
Sensei (feat. a1)
She Goin' Up
Shooter
Should've Kissed You
Sing Like Me
Stereotype
Strip
Stuck On Stupid
Stutter
Summer Too Hot
Superhuman
Sweet Love
Take A Risk
Take You Down
Tell Me What To Do
Tell Somebody
Till I Die
Till I Die (feat. Big Sean & Wiz Khalifa)
Time For Love
Trumpet Lights
Trust Me
Turn Up the Music
U Did It
Up To You
Very Special
Views
Wait For You
Westside
Winner
With You
Wrist
Yeah 3X
Yo (Excuse Me Miss)
Young Love
Your World